Töötajad ei vaja pikka listi boonustest, mis oleks tööle kandideerimisel atraktiivseks lisaväärtuseks. Töötajad erinevatel ametikohtadel soovivad oma teadmiste ja oskuste täiendamise jätkamist ka peale ülikooli lõpetamist ja nad soovivad töötada tööandjate juures, kes aitavad neil seda eesmärki täide viia. On palju erinevaid stiimuleid, mida tööandjad saavad kasutada ning mis oleksid uutele kandideerijatele ahvatlevad.
Ettevõtted peaksid kaardistama võimalused, mida nad saavad töötajatele pakkuda. Näiteks:
- Kas on võimalik luua rotatsiooni programm, mis võimaldab uutel töötajatel reisida teistesse satelliitkontoritesse?
- Milliseid oskusi ettevõte vajab ja milliseid oleksid koolitusvajadused?
- Millised uued oskused tuleksid ettevõttele kasuks? Millised kursused kinnistaksid neid oskusi ettevõtte töötajates?
- Millised on täiendkoolitusvõimalused turul, mis pakuks ettevõttele sobivaid koolitusi?
- Kas töötajad, kellel on pikk tööstaaž võiksid teha äsja värvatud töötajatele töötubasid?
Tähelepanelikkuse ja planeerimisega on võimalik ettevõttel olla paremini ettevalmistatud uute töötajate värbamiseks pakkudes neile stiimuleid mis neid huvitavad.
Vaata originaalartiklit siit.
Tule workshopile „Tööandja brändi loomine“.
Kuula Turundusraadio saadet teemal Employer branding from inside out.
Loe lisaks artiklit: Linus Holmgren: kuidas saada unistuste tööandjaks?