Värbamissektoris võetakse enamasti fookus protsessile ja räägitakse kuidas kasutada big data´t. Väga harva vaatame kuidas see mõjutab meie tuleviku tööjõu planeerimist ja värbamisstrateegiat, et erinevat tüüpi ettevõtted ja oskusspetsialistid võtaksid omaks võimaluse teha paremaid otsuseid ja informatiivsemaid hinnanguid.
Mõned olulisemad rollid Big Data osas on:
Arhitektid – nende ülesanne on ehitada andmete mudel ja luua teekaart, et saadud tulemus oleks terviklik.
Teadlased – sobivate analüüsivormide loomine.
Valitseja – määrab kes vastutab iga data osa eest.
Insenerid – vastutavad üleüldise sujuva toimimise eest.
Visualiseerija – vastutavad lihtsalt arusaadava info presenteerimise eest.
Muutuste agendid – vastutavad sisemiste muutuste elluviimise ja rakendamise eest.
Loe edasi originaalartiklit siit!
Kuula Turundusraadio saadet teemal Employer branding from inside out.
Loe lisaks artiklit: Linus Holmgren: kuidas saada unistuste tööandjaks?