VIDEO: AHHAA´s kaader voolab
Andres Juur, kes on SA Teaduskeskus AHHAA juhatuse liige, selgitab, et miks on hea see, kui kaader voolab. Andres Juur oli esineja ka Marketingi Instituudi rahvusvahelisel konverentsil "Unistuste tööandja: 100 ideed".
Andres Juur, kes on SA Teaduskeskus AHHAA juhatuse liige, selgitab, et miks on hea see, kui kaader voolab. Andres Juur oli esineja ka Marketingi Instituudi rahvusvahelisel konverentsil "Unistuste tööandja: 100 ideed".
Oleg Karpušenko, kes on McDonald´si Baltikumi personali- ja koolitusdirektor, räägib kuidas viidi läbi ettevõttes edukas värbamise- ja reklaamikampaania.
Tööandjate reastamine on muutunud väga popiks tegevuseks ning erinevad valijad kuulutavad välja enda parimad.
Vaata kuidas Red Bulli tugev tööandja brändi kuvand paneb tööle kandideerijad pingutama ja ennast eristuval viisil esile tooma värbamiskampaanias. Vaata videost mida tegi Ricki, et teiste seast silma paista.
Neljapäeva õhtul tehti teatavaks Unistuste Tööandja 2014, kelleks sai LHV Pank.
Vaata meeleolukat ja töist galeriid Unistuste tööandja: 100 ideed rahvusvaheliselt konverentsilt. Päeva jooksul saadi enam kui 100 ideed ja auhinnati ning tunnustati Unistuste tööandja 2014 konkursi finaliste ja võitjat.
Vaata, millised ideed võtsime kaasa Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsilt:
22. jaanuaril tehakse teatavaks Unistuste Tööandja 2014 ehk organisatsioon, mis on enim hinnatud nii selle töötajate endi kui tööle soovijate poolt ning mis on enim panustanud oma töötajate rahulolusse.
«Me pole kulutanud selleks ühtki lisasenti, kõik on kinni juhtimisotsustes,» märkis eelmisel aastal Unistuste Tööandja tiitli pälvinud Sisekaitseakadeemia juht Lauri Tabur Turundusraadios kõneldes.
Juba teist aastat valitakse Eestis Unistuste Tööandjat, kelleks saab organisatsioon, mis on suutnud oma sisekliimat ja töökultuuri kujundada töötajaid inspireerivaks ja motiveerivaks ning mida hindavad nii nende p
LHV Panga personalijuhi Häli Õiguse sõnul tuleb praeguses tööjõuturu tihedas konkurentsis igal tööandjal õigete töötajate leidmise nimel vaeva näha, muuhulgas tähendab see mõistmist, milliste organisatsioonidega talentide osas konkureeritakse.