Viimaste uuringute kohaselt ei oota enam noored peale ülikooli lõpetamist, et istuvad kinniste seinte vahel kaheksa tundi päevas. Tänapäeva tudengid otsivad tööandjaid, kes pakuvad dünaamilisi töökohti. Mida tähendab dünaamiline töökoht? Dünaamiline töökoht on töökeskkond, mis soodustab loovust ja produktiivsust ning on erinevate töögraafikute ja tegevuste mikstuur. Mis aga põhjustas dünaamiliste töökohtade tekke? Need veidrad töökohad said alguse Silicon Valley ettevõtetest nagu näiteks Facebook ning hakkasid kulutulena edasi levima. Kuigi tudengid soovivad töötada töökeskkonas, mis soodustaks ideede vahetamist ja kiiret otsustamist, ei vasta enamus ettevõtteid nendele tingimustele ja pole ka seega tudengite jaoks atraktiivsed. Kontorite ja töötingimuste ümberkorraldamise kaudu,, muutes töökohad dünaamiliseks ning loovust soodustavateks, saavad ettevõtted parandada oma mainet ja luua konkurentsieelist.
Vaata originaalartiklit siit.
Tule workshopile „Tööandja brändi loomine“.
Kuula Turundusraadio saadet teemal Employer branding from inside out.
Loe lisaks artiklit: Linus Holmgren: kuidas saada unistuste tööandjaks?