VIDEO: AHHAA´s kaader voolab
Andres Juur, kes on SA Teaduskeskus AHHAA juhatuse liige, selgitab, et miks on hea see, kui kaader voolab. Andres Juur oli esineja ka Marketingi Instituudi rahvusvahelisel konverentsil "Unistuste tööandja: 100 ideed".
Andres Juur, kes on SA Teaduskeskus AHHAA juhatuse liige, selgitab, et miks on hea see, kui kaader voolab. Andres Juur oli esineja ka Marketingi Instituudi rahvusvahelisel konverentsil "Unistuste tööandja: 100 ideed".
Oleg Karpušenko, kes on McDonald´si Baltikumi personali- ja koolitusdirektor, räägib kuidas viidi läbi ettevõttes edukas värbamise- ja reklaamikampaania.
Tööandjate reastamine on muutunud väga popiks tegevuseks ning erinevad valijad kuulutavad välja enda parimad.
Vaata kuidas Red Bulli tugev tööandja brändi kuvand paneb tööle kandideerijad pingutama ja ennast eristuval viisil esile tooma värbamiskampaanias. Vaata videost mida tegi Ricki, et teiste seast silma paista.
Neljapäeva õhtul tehti teatavaks Unistuste Tööandja 2014, kelleks sai LHV Pank.
Vaata meeleolukat ja töist galeriid Unistuste tööandja: 100 ideed rahvusvaheliselt konverentsilt. Päeva jooksul saadi enam kui 100 ideed ja auhinnati ning tunnustati Unistuste tööandja 2014 konkursi finaliste ja võitjat.
Vaata, millised ideed võtsime kaasa Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsilt:
22. jaanuaril tehakse teatavaks Unistuste Tööandja 2014 ehk organisatsioon, mis on enim hinnatud nii selle töötajate endi kui tööle soovijate poolt ning mis on enim panustanud oma töötajate rahulolusse.
«Me pole kulutanud selleks ühtki lisasenti, kõik on kinni juhtimisotsustes,» märkis eelmisel aastal Unistuste Tööandja tiitli pälvinud Sisekaitseakadeemia juht Lauri Tabur Turundusraadios kõneldes.
Juba teist aastat valitakse Eestis Unistuste Tööandjat, kelleks saab organisatsioon, mis on suutnud oma sisekliimat ja töökultuuri kujundada töötajaid inspireerivaks ja motiveerivaks ning mida hindavad nii nende p
LHV Panga personalijuhi Häli Õiguse sõnul tuleb praeguses tööjõuturu tihedas konkurentsis igal tööandjal õigete töötajate leidmise nimel vaeva näha, muuhulgas tähendab see mõistmist, milliste organisatsioonidega talentide osas konkureeritakse.
Eelmisel aastal võitis Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsi raames väljakuulutatud konkursil Unistuste tööandja 2013 tiitli Sisekaitseakadeemia.
Vaata millised ideed võtsid eelmise aasta Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsilt kaasa ettevõtte brändi loomiseks:
Annika Lootus, inimressursside juht, AS SWISS PROPERTY, räägib videos milline on ettevõtte teekond saamaks parimaks tööandjaks Eestis.
Milvi Tepp, PARE juhatuse esimees räägib videos millised ettevõtted ja miks peaksid osalema Unistuste tööandja 2014 konkursil.
Üks kõige suurimaid väljakutseid on tänapäeval sõda talentide pärast. Milline näeks sinu ettevõtte välja, kui sul oleks hämmastavad A-klassi mängijad võistlemas tööle saamiseks ja sa peaksid valima vaid oma ala parimatest talentidest?
Värbamissektoris võetakse enamasti fookus protsessile ja räägitakse kuidas kasutada big data´t.
Siin on mõned põhjused, miks ettevõtted ei peaks kasutama oskuste ja kogemuste põhist töökirjeldust:
-Nad välistavad kõrge potentsiaaliga kandidaatide palkamise
Töötajad ei vaja pikka listi boonustest, mis oleks tööle kandideerimisel atraktiivseks lisaväärtuseks.
Viimaste uuringute kohaselt ei oota enam noored peale ülikooli lõpetamist, et istuvad kinniste seinte vahel kaheksa tundi päevas.
Paljud ettevõtted näevad tööandja brändingut kui projektipõhist tegevust ja lisakohustust personaliosakonnale ning arvavad, et see pole tulutoov tegevus.
Rahvusvaheline töötajate ja tudengite uuring tuvastas neli makrotrendi, mis mõjutavad talentide juhtimist ja tööandja brändi loomist.
1. Informatsiooni laviin
Vaata mitu ideed said konverentsil osalenud.
Vaata konverentsil osalejate arvamusi ja mõtteid!
„Väga meeldisid noodipultidele üles seatud kiidulood. Väike viktoriin ja kommijagamine oli tore. Esinejate valik oli hea – Linus Holmgren oli kindlasti parim. Meeldis ka Agne Aija lihtne ja kuulama panev ettekanne.
Sellises meeleolus tuli ühe konverentsipäeva jooksul 100 ideed.
Täname fotograafe: Sven Tupits, Marge Eelmaa ja Margit Meius.
Eesti „Unistuste Tööandja 2013“ on Sisekaitseakadeemia, selgus eile õhtul Unistuste Tööandja: 100 ideed konverentsil.
Korjasime esimeselt Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsilt välja 100 ideed, mis meile kõlama jäid. Loomulikult võtsid erinevad inimesed kaasa erinevaid ideid ja mõtteid.
Sisekaitseakadeemia on oma töötajate rahulolu nimel teinud nii mõndagi, muuhulgas avanud Põnniakadeemia oma töötajate lastehoiuks ning korraldab oma töötajatele ja nende abikaasadele Tantsuakadeemiat ehk peotantsu kursusi.
Reedel valis žürii välja viis finalisti-organisatsiooni, kes kandideerivad Unistuste Tööandja 2013 tiitlile. Tiitel antakse kätte 30.jaanuaril toimuval „Unistuste Tööandja.
Esmaspäeval 20. jaanuaril pannakse lukku kandideerimine Eesti Unistuste Tööandja 2013 tiitlile.
Eestis on läbi viidud palju uuringuid, et välja selgitada, kes on atraktiivsed tööandjad ja miks nad seda on. Tihti võidavad suured ja tuntud, kellega konkureerimine tundub väiksematele ebavõrdne.
“Tunnistan ausalt, mul jooksevad külmajudinad üle selja, kui mõtlen sellele, et minu väike ettevõte võiks olla unistuste tööandja minu töötajatele.
Tööandja brändi loomine on viimasel dekaadil olnud kuum teema kogu maailmas ning on vaikselt äratamas ka Eesti ettevõtjaid ning tippjuhte.