08.09
2014

4 makrotrendi tööandja brändi loomisel

Rahvusvaheline töötajate ja tudengite uuring tuvastas neli makrotrendi, mis mõjutavad talentide juhtimist ja tööandja brändi loomist.

1. Informatsiooni laviin

Kandidaatidel on iga päevaga võimalik saada üha rohkem taustainfot võimaliku tööandja kohta. See informatsioonilaviin võimaldab kandidaatidel mõelda töötamisele mitmete ettevõtete juures, mis kõik mõjutab tööandjaid kahel tasandil: 1) ettevõtte erisuse väljatoomine ja selle teadustamine on ülioluline ning otsustav, 2) ettevõtte võime edasi anda oma organisatsiooni kultuuri on kriitilise tähtsusega tööandja brändile. 

2. Agendi vaba rahvus

Mõningates majandusharudes on rohkem ajutisi töötajaid kui tavalisi põhikohaga töövõtjaid ning see nähtus on rahvusvaheliselt kasvav trend. Tööandjate jaoks on siinkohal suureks katsumuseks ühtse kultuuri ja kuuluvustunde säilitamine ja loomine nii ajutistele kui ka täiskohaga töötajatele.

3. Sotsiaalmeedia esitatud katsumus

Ettevõtted peavad mõistma sotsiaalmeediale antud lubadusi. Fännide ja jälgijate baasi üles ehitamine muutub iga päevaga üha lihtsamaks, kuid ühenduse hoidmine ja ühtekuuluvustunne  on alahinnatud. Sotsiaalmeedia peaks osaliselt olema ka suunatud seespidisele aspektile ehk läbi nende kanalite võiks suurendada töötajate vahelist suhtlust ning just nemad on sinu ettevõtte parimateks saadikuteks maailmas.

4. Vajadus kiire reageerimise järgi

Personaliosakonnad peavad kohanema kiire reageerimise vajadusega tänapäevases äritsüklis. Kui ettevõtte ärifookus ühel aastal suunda muudab on ettevõtte siseste talentide kaasamine ülima tähtsusega. Võimest ellu viia pidevaid muutusi saab konkurentsivõime võti.

Vaata originaalartiklit siit.

Tule workshopile „Tööandja brändi loomine“.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Employer branding from inside out.

Loe lisaks artiklit: Linus Holmgren: kuidas saada unistuste tööandjaks?

 

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse