Mis vahe on kontaktide kogumise ja soojendamise taktikal?
Kontaktide soojendamise taktikad on nagu vees sulistamine näidates erineva nurga alt oma tegevust ja sisu.
Kontaktide soojendamise taktikad on nagu vees sulistamine näidates erineva nurga alt oma tegevust ja sisu.
Ajal kui sotsiaalmeedia saab kogu tähelepanu omades suurt kasutajaskonda, on tegelikult e-kirjade jõudmise tõenäosus kliendini palju suurem. Võib väita et e-kiri on 6 korda suurema nähtavusega kui Facebook ja 6 korda efektiivsem kui Twitter.
Mis on kliendikontakti generatsioon? Miks see on oluline? Kes on sellega seotud? Millised on kliendikontakti generatsiooni taktikad? Miks on sisuline turundus oluline?
Milline on sisu planeerimise protsess?
Eesti Otsemüügi Assotsiatsiooni poolt läbi viidud uuringu kohaselt on 54% küsitletud Eesti elanikest ostnud tooteid otsemüügi kaudu, mida on 14% võrra rohkem kui 2011. aastal.
Targad inimesed ümbritsevad ennast kaaslastega, kes on neist paremad. Mitte keegi ei ole andekas ega tark igal alal ning alati saab asju paremini teha. Iga tark juht ümbritseb end intelligentsete, loovate ja taibukate töötajatega.
Teadmised on jõud. Omades juurdepääsu parimale saadaolevale infole on võti peaaegu igale tehingule. Siin on mõned olulised meetriksid, mida iga hea müügimees peaks teadma:
Iga ettevõtte unistus on saada oma tooted või teenused suurele ekraanile. Toome sinuni mitmeid näiteid kuidas seda kindlasti teha ei tohiks.
Isegi kõige tuntumatel riskikapitalistidel on start-up´id, mida neil on kahju üle anda. John Doerr jaoks oli see Twitter, Fred Wilson jaoks oli see Airbnb, mis on tänaseks päevaks väärt $2.5 miljardit.
Kõik inimesed on kogenud ebameeldivat teenindust ja kohtunud müügimeeste ja -naistega, kes oma ametile au ei too.
Hotelli omanikud soovivad, et nende turundustiimide töö oleks mõõdetav ning annaks numbrilisi ja käegakatsutavaid tulemusi.
Külastus Starbucki tuletab meelde ühe suurima saavutuse tõelisest ettevõtlusest ja inspireerivast uuenduslikkusest: võttes aluseks olemasoleva tehnoloogia ja kujundades toote selliselt ümber, et see hakkab muutma tarbijate nõudlusi ja vajadusi.