26.01
2015

Mis vahe on kontaktide kogumise ja soojendamise taktikal?

Kontaktide soojendamise taktikad on nagu vees sulistamine näidates erineva nurga alt oma tegevust ja sisu. Lühikesed, paari minutiga haaratavad blogipostitused, infograafika või lühike video aitavad leida mõne huvitava mõttenurga, millele varem ei tulnud. 

Sisuturundus, mis on aga mõeldud eelkõige müügi jaoks on nagu sügavale sukeldumine. Webinarid, paber- ja e-raamatud, tegevusjuhised jms, mis nõuavad oluliselt põhjalikumat süvenemist. 

Kui soojendamise roll on end mitte liiga pealetükkivalt meelde tuletada, siis sisuturunduse roll on välja filtreerida inimesed, kellele tegelikult teema just praegu oluline on. Kui uudiskirja lugejaks registreerijale on liiga pealetükkiv helistada, siis inimesele, kes osaleb webinaril, on tellinud e-raamatu ning tegevusjuhised, on tõenäoliselt pettumus, kui temaga isiklikult ühendust ei võeta.

Loe originaalartiklit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse