Teadmised on jõud. Omades juurdepääsu parimale saadaolevale infole on võti peaaegu igale tehingule. Siin on mõned olulised meetriksid, mida iga hea müügimees peaks teadma:
- 2/3 kõikidest müügiinimestest ei täida seatud kvoote
- Vähem kui pooled müügimeestest võidavad rohkem kui kaks viiest müügitoimingust
- Ainult 54% müügiinimestest saavad ligipääsu võtmemängijatele.
- Kaks viiest müügiprofessionaalist näeb vaeva klientide probleemide paljastamisega
- Ainult 46% müügi eest vastutajatest mõtleb, et nende Pipeline peegeldab nende äri
- Müügi panus strateegiasse on 15% erinev müügitulust
- Ühildades müügi ja turunduse lisad 25% saavutusmäära ja 15% võidumäära
- Üle poole müügi eest vastutajatest on head võimaluste määratlemisel
- Võistlusmoment annab 39% paremaid tulemusi.
- Rohkem kui pooled kõikidest müügitiimidest omavad Playbook´i
Loe originaalartiklit siit.
Infopesa: