17.11
2014

ARTIKKEL: 10 olulist mõõdet, mida iga müügimees peaks teadma

Teadmised on jõud. Omades juurdepääsu parimale saadaolevale infole on võti peaaegu igale tehingule. Siin on mõned olulised meetriksid, mida iga hea müügimees peaks teadma:

  1. 2/3 kõikidest müügiinimestest ei täida seatud kvoote
  2. Vähem kui pooled müügimeestest võidavad rohkem kui kaks viiest müügitoimingust
  3. Ainult 54% müügiinimestest saavad ligipääsu võtmemängijatele.
  4. Kaks viiest müügiprofessionaalist näeb vaeva klientide probleemide paljastamisega
  5. Ainult 46% müügi eest vastutajatest mõtleb, et nende Pipeline peegeldab nende äri
  6. Müügi panus strateegiasse on 15% erinev müügitulust
  7. Ühildades müügi ja turunduse lisad 25% saavutusmäära ja 15% võidumäära
  8. Üle poole müügi eest vastutajatest on head võimaluste määratlemisel
  9. Võistlusmoment annab 39% paremaid tulemusi.
  10. Rohkem kui pooled kõikidest müügitiimidest omavad Playbook´i

Loe originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse