06.10
2014

Starbucksi uuenduslikkus

Külastus Starbucki tuletab meelde ühe suurima saavutuse tõelisest ettevõtlusest ja inspireerivast uuenduslikkusest: võttes aluseks olemasoleva tehnoloogia ja kujundades toote selliselt ümber, et see hakkab muutma tarbijate nõudlusi ja vajadusi.

Esiteks teeb Starbuck enamat, kui lihtsalt laiendab ja kohandab  oma tootevalikut, et kohvijoojatele, kes moodustavad kliendibaasi tuumiku, erinevaid kogemusi pakkuda.

Teiseks  katsetavad nad suurema hulga toodetega, et köita neid, kes kasutavad oma poode päevasel ajal kontoritena.

Kolmandaks kohanduvad ja laiendavad oma tegevusi tarbijagruppidele nagu teismelised ja lapsed, pakkudes eraldi menüüna mitmeid kofeiinivabu tooteid.

Kas sulle meeldib Starbuck või mitte on raske ignoreerida nende uuenduslikkust ja loovust. Nende lähenemine on õpetlik mitmetele ettevõtetele.

Loe originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse