24.11
2014

ARTIKKEL: Äri kuldsed reeglid

Targad inimesed ümbritsevad ennast kaaslastega, kes on neist paremad. Mitte keegi ei ole andekas ega tark igal alal ning alati saab asju paremini teha.  Iga tark juht ümbritseb end intelligentsete, loovate ja taibukate töötajatega.

Kuidas aga kliendid soovivad ja ootavad, et müügiesindajad käituksid:

  • Jaga fakte.
  • Räägi tõde.
  • Ole eetiline.
  • Anna hea põhjus miks see toode/teenus on kliendile vajalik.
  • Näita tõestusmaterjali.
  • Näita et klient ei ole üksi.
  • Jaga lojaalse kliendi kogemusi.
  • Pane klient tundma et ta saab hea tehingu.
  • Tutvusta erinevaid tasumise võimalusi.
  • Toeta kliendi otsust konkreetsete faktidega.
  • Ära vaidle kliendiga.
  • Ära räägi negatiivsetest asjadest.
  • Pane klient tundma end tähtsa ja erilisena.
  • Pane klient naerma.
  • Aita kliendil osta – ära müü.

Kuidas aga müügiinimesed soovivad, et meie kui kliendid, neisse suhtume ja millist käitumist kliendilt ootavad:

  • Vasta kõnele.
  • Räägi tõde.
  • Kui sina ei ole otsustaja siis ütle, kes on.
  • Ütle välja oma tõeline eesmärk.
  • Tee, mida lubad.
  • Ära ütle, kui soovid teema üle järele mõelda. Räägi, mida tegelikult arvad või tunned.
  • Ära mängi.
  • Austa.
  • Ära ütle et toode/teenus on kallis või et oled oma eelarve juba ületanud.
  • Tule kohtumisele õigeaegselt.
  • Otsusta kohe kui tead oma vastust.

Kui lihtne võiks olla müügiprotsess kui müüjad ja kliendid järgiksid igapäevast kuldset reeglit: Käitu teistega nii, nagu sa soovid et sinuga käitutakse.

Vaata ka teisi soovitusi ja loe originaalartiklit siit.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse