08.09
2014

3 uuendust klienditeeninduses, mis aitavad vältida klientide pettumusi

Aja mõiste on tänapäeva maailmas saanud uue arusaama: „Miks ma pean ootama 8 sekundit, et mu veebilehekülg avaneks?“ Kliendid ootavad kiiremat teenust nagu ei kunagi varem.

Meil ei ole tagasiteed ja see, mis tundus kiire eelmisel aastal, ei pruugi seda olla enam täna. Ettevõtted peavad tulema välja lahendustega mis peavad sammu klientidega jälgides nn kiiruse trendi.

Tutvustame 3 innovaatilist viisi:

  • Marriotti 5-10-25 menüü – see menüü näitab, kas toit serveeritakse 5, 10 või 25 minutiga.

Paljud inimesed soovivad teada, kui kaua nende toidu serveerimine aega võtab ning sageli peavad nad seda aga küsima, mis omakorda paneb teenindaja ebamugavasse olukorda, kuna ta ei tea ka ise täpselt, kui kaua mingit toitu valmistatakse. Ebamäärane toidu serveerimise aeg võib teinekord kliente väga pahandada.

  • USAA’s MyAccount tarkvara – kui sinu ettevõte on äris, kus tuleb kliendi vajadustest lähtuvalt midagi luua või on pikaajalised tähtajad, on suur risk, et kliendid kaotavad kannatuse ja lõpuks ka usalduse sinu vastu, kui sa ei tee kogu protsessi vältel  kliendiga koostööd, öeldes vaid, et: „meil ei ole veel midagi näidata, aga me ei ole teid unustanud.“

Parim viis klientide jaoks on ehitada projektipõhine MyAccount tüüpi keskkond, kus kliendid saavad jälgida projekti kulgu 24/7. See on palju parem lahendus teie klientidele. Nad ei pea olema paanikas ega teadmatuses mõeldes, et kui kaugel nende projektid on. Nad ei pea veetma unetuid öid muretsedes, kas nende projektid on „kukkunud musta auku“.

  • Uber, Easytaxi ja sarnased äppide lisaväärtusteenused – kuigi Uber ja Easytaxi taksojuhid ei saa sõita kiiremini kui teised, lubavad nad klientidele väga selget kontrolli sellest, mida saab kontrollida (millal auto jõuab kohale, kus ta on kui ta on teel). Tähelepanu: kui keegi teine tuleb välja samasuguse funktsionaalsusega sinu valdkonnas ning sa ei lähe kohe trendiga kaasa, siis sellel võivad olla kahjulikud mõjud sinu ettevõttele.

Micah Solomon on klienditeeninduse ja kliendikogemuse konsultant, koolitaja ja  hinnatud samateemaliste raamatute autor High-Tech, High-Touch Customer Service.

Vaata originaalartiklit siit.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Customer experience is the new brand.

Loe lisaks artiklit: Turundusraadio: Unustage tootmine, panustage teenindusse!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse