18.01
2014

Turismimessi Tourest eelkonverentsil õpetatakse vene turistide magnetiseerimist

Sellel aastal juba 23. korda toimuv populaarne turismismess Tourest laiendab oma tegevust ja korraldab sel aastal koostöös 100 Ideed konverentsidega rahvusvahelise messi eelkonverentsi kõigile turismiettevõtjatele, kes soovivad saada praktilisi soovutusi, kuidas meelitada ligi vene turiste. Konverents Ahvatlev külaline Venemaalt: 100 ideed toimub 13. veebruaril, mess Tourest aga 14.-16. veebruarini.

100 Ideed konverentside juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul korraldatakse rahvusvaheline konverents Ahvatlev külaline Venemaalt: 100 ideed Touresti eelkonverentsina seetõttu, et samal ajal on Tallinnasse kogunemas sadu turismiettevõtjaid üle Eesti, kellele pakutakse huvitavaid rahvusvaheliselt läbiproovitud teadmisi sellest, kuidas saaks hotellid, puhkekeskused ja restoranid senisest edukamalt ligi meelitada turiste Venemaalt.

„Selleks, et konverentsist maksimaalne kasu saada, oleme põnevaid esinejaid kutsunud nii Venemaalt, Lätist kui Soomest, kes analüüsivad nii seniste edulugude tagamaid, lahkavad muuhulgas venelaste ootusi toidule ja teenindusele ja näitavad ka kätte, millised konverentsil osalevate Eesti turismifirmade veebilehed on venelaste jaoks atraktiivsed, millised mitte,“ selgitas Naarits.

Rahvusvaheline turismimess Tourest toimub tänavu juba 23. korda ning on vanim ja suurim turismimess Balti riikides. Sel aastal oodatakse osalema üle 400 eksponendi erinevatest riikidest ja regioonidest üle kogu maailma. Lisainfot messi kohta leiab www.tourest.eu .

100 Ideed konverentsid on Marketingi Instituudist välja kasvanud uudse formaadiga konverentsikorraldaja, kes lubab konverentsilistele vähemasti saja uudse idee siiret igalt konverentsilt, kaasates selleks nii eeskõnelejate kui kuulajate kogemused. Lisainfo www.100ideed.ee

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse