23.09
2014

Made in Russia

Venemaal toimuv tundub olevat meile samas nii lähedal kuid ka kaugel. Kõik on teadlikud, et sanktsioonide tõttu on piimatööstusettevõtete tegevus Vene turul väga häiritud, kuid kuidas kohanduvad kriisis muudes valdkondades tegutsevad ettevõtted ja eksportijad? Mida peaks hetkel valitsevas olukorras jälgima ja millised värsked tuuled puhuvad sealsel turul täna?

Tuntud Vene PR spetsialist tõi vestluses Marketingi Instituudi kollektiiviga välja mõningad huvitavad tähelepanekud neile, kes on raskest olukorrast puudutatud ja otsivad väljapääsu.  

  • Vene turu tänaseks suureks arenevaks trendiks on kodumaised tooted. Müüb kõik, mis on valmistatud oma riigi piirides.
  • Samas tõi ta ka välja, et paljud ei loe ja otsi lauset „made in Russia“ vaid peale läheb kõik slaavipärane. Seega, mida kohalikuma kujunduse ja eripäraga on su toode, seda kergemini läheb see kliendile peale.
  • Mõiste „Euroopa kvaliteet“ ei ole senini oma väärtust kaotanud, kuid liialt sellele rõhuda ei tasuks ja hetkel oleks just parim aeg oma kommunikatsioonistrateegi üle vaatamiseks.

Nendest ja paljudest muudest Vene ärimaailma tänastest teemadest saad lähemalt kuulda rahvusvahelisel foorumil Vene äri meistriklass oktoobri alguses.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse