23.09
2014

Ostureiside osatähtsus kasvab

World Travel Monitor® uuringute kohaselt on Euroopa suurimad ostureisijad soomlased, prantslased, rootslased, venelased. Samas kui inglased ja itaallased on edetabelites viimaste seas.

Uuringute järgselt on linna vaatamisväärsuste ja elegantsi kõrval ka ostukeskkonnad väga oluline põhjus reisi sihtkoha valimisel. Ostlemise populaarsus on ühtviisi märgatav kõikides vanuseastmetes, sõltumata haridustasemest ja jõukusastmest. Ainuke erisus ostlemise osas tuli välja naiste ja meeste puhul, nimelt on naised kindlast suuremad ostlejad kui mehed.

Ostlemisest on saanud turismitööstuse alustala mitmes riigis ja võimaldab sihtkohal rohkem tulu teenida.

Vaata originaalartiklit siit.

Tule osale foorumil Vene äri meistriklass.

Kuula Turundusraadio saadet teemal How tot do PR in Russiakus oli külaliseks Natalja Penkina.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse