08.12
2014

ARTIKKEL: Kliendikogemuse võimaldamine

Kliendikogemuse võimaldamine koosneb 5 olulisest komponendist:

  • Kliendi andmed
  • Kliendi eluea väärtus
  • Kliendikogemuse parandamine
  • Kliendikogemuse innovatsioon
  • Töötajate kaasamine

Mõnikord me viitame nendele komponentidele kui „vahevara“, mis  peaks formuleerima silla kliendi hääle ja kliendi lojaalsuse vahel.

Miks on kliendikogemuse võimaldamist vaja?

Uuringud näitavad, et hoolimata sellest et  90% vastanutest väidab, et kliendikogemus on nende ettevõtte  peamiste prioriteetide hulgas, siis 86% ütlesid, et nende ettevõtted ei oota kliendikogemusest suurt lisaväärtust.

Loe edasi originaalartiklist siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse