01.12
2014

ARTIKKEL: 2015 purustab müüdid

2014 on kliendikogemuste osas olnud muutuste aasta. Ettevõtted on liikunud rääkimisest, kuidas nad väärtustavad klienti luues uusi programme, mis aitavad neil kliente mõista, tegeliku tegutsemise tasandile, kliendikogemuseni. Üks põnevamaid arenguid 2014 aastal oli turundajate arusaamine sellest, et klient on ühtmoodi oluline kõikide ettevõtte meeskonna liikmete jaoks; mitte ainult turundajate ja müügiinimeste jaoks. 97% B2B tegevjuhid usuvad, et kliendikogemus on kriitilise tähtsusega nende äri jaoks ja 93% ütlevad, et parandada kliendikogemust on järgmisel aastal 3 olulisema prioriteedi hulgas nende ettevõtte strateegias.

Siin on 5 müüti, mille puhul tegevjuhid võtavad jala gaasilt, kui me räägime klientidest:

  1. Seda saavad teha vaid suured ettevõtted.
  2. Meil on vaja rohkem eeskujusid, mitte paremaid kogemusi.
  3. Meie tunneme oma klientide teekonda.
  4. Meil on vaja paremat sisustrateegiat.
  5. Tehnoloogia annab meile 360 kraadise ülevaate kliendist.

Loe originaalartiklit siit.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Sotsiaalmeedia trendid.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse