ARTIKKEL: Tark telefon, halb kõne?
Mobiili tehnoloogiat hinnatakse kui abivahendit, mis aitab tarbijatel teha kiiremaid ja paremaid otsuseid. Shoppingu äpid ja otsusetegemise abid kinnitavad, et mobiilinõul on kasulik mõju.
Mobiili tehnoloogiat hinnatakse kui abivahendit, mis aitab tarbijatel teha kiiremaid ja paremaid otsuseid. Shoppingu äpid ja otsusetegemise abid kinnitavad, et mobiilinõul on kasulik mõju.
Andres Kuusik, Tartu Ülikoolist räägib videos pilgujälgimisest ja emotsioonide lugemisest. Kuidas kliendid pakendilt infot jälgivad, kust info lugemist alustavad.
Vihjed aastaks 2015 shopper marketingi ja jaemüügi valdkonnas:
93% top brändidest mõõdavad shopper marketingi ROId. 63% kasutavad tulevikkuvaatavat ROId.
Meelis Maamägi, Kuu Stuudio OÜ-st, räägib valguse olulisusest ja selle mõjust ostuprotsessis.
Vaata 3 osa ostukäitumise videost, kus klient hiljem põhjendab miks ta konkreetseid valikuid tegi ning miks ühe või teise toote kasuks otsustas.
Vaata 2 osa ostukäitumise videost, kus klient hiljem põhjendab miks ta konkreetseid valikuid tegi ning miks ühe või teise toote kasuks otsustas.
Vaata praktilist videot meie igapäevasest ostukäitumisest toidupoes, kus klient hiljem põhjendab miks ta konkreetseid valikuid tegi ning miks ühe või teise toote kasuks otsustas.
Dali Kask, DK Kreativa OÜ-st räägib loo, kuidas on võimalik muusika kaudu mõjutada inimeste ostuprotsesse.
World Travel Monitor® uuringute kohaselt on Euroopa suurimad ostureisijad soomlased, prantslased, rootslased, venelased. Samas kui inglased ja itaallased on edetabelites viimaste seas.
Kui hästi oskavad Tallinna marketid mõista oma kliente ja paigutada oma tooteid?
Eesti toojatel ja kaupmeestel oleks võimalik teenida julgelt 50%-1000% rohkem, kuid nad järgiksid täpsemini shopper marketingi reegleid ega annaks toodetelt niisama ära hinda, rääkis eelmisel nädalal eetris olnud Turundusraadio saates Kris