08.12
2014

ARTIKKEL: Turundus või klient?

Vaata üle oma hotelli edendamise tööriistakast, et näha kas sul on olemas kõik mida sa vajad võitluses ellujäämise nimel klientide ja kasumi pärast. Kas sa arvad, et läikivad flaierid, artiklid glamuursetes ajakirjades, allahindluste maratonid on sinu kuumimad tööriistad? Tõde on, et need on ajale jalgu jäänud ja sa peaksid asjad ümber vaatama.

Fakt on, et internet on ümberdefineerinud hotelli arendamise mõiste ja  laialdane kohalolek traditsioonilises meedias ei ole enam piisav klientidele mulje avaldamiseks.

Teeninduskvaliteedi tõstmine on parim võimalus hotelli arendamiseks. Tegele kriitikaga konstruktiivselt, vabanda halva teeninduse puhul ja püüa seda parandada.

Eduka hotelli PR vajab head loo rääkimist. Rohkem kui kunagi varem, vajad sa originaalseid ideid, kui sa soovid luua lisaväärtust oma hotellile. Pea meeles „Sisu on kuningas“. Loo oma trendid ja ole esimene neid tehes.

Loe edasi originaalartiklit siit.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse