14.10
2014

ARTIKKEL: 5 vihjet reisijate tähelepanu köitmiseks sotsiaalmeedias

Milleeniumi reisijate sihtgrupp (Y generatsioon) on hotellimajanduses väga olulisel kohal. Aastaks 2030 oodatakse 78 miljonit Milleeniumi reisijat. Mõned hotellid, nagu Marriott, astuvad sammu edasi ja disainivad oma ruumid ümber, et meeldida nooremale generatsioonile. Generatsiooni Y moodustavad noored vanuses 16-34 (sündinud 1980-1999). Nad kasutavad mobiilirakendusi ja sotsiaalmeediat reisikogemuste maksimaalseks saavutamiseks. 48% Y põlvkonnast kontrollivad oma Facebooki kontot hommikul kohe ärgates ja 28% teeb seda isegi enne voodist tõusmist.

1.Näita oma hotelli ilusat visuaalset lugu sotsiaalmeedias, sest Milleeniumi reisijad armastavad pilte.

2.Facebooki äpid on hea võimalus reklaamida hotelli eripakkumisi otse FB lehel.  

3.Info sotsiaalmeedias peab olema hästi leitav, põhjalik ja atraktiivne.

4.Kodulehekülg peab olema mobiilis hästi kasutatav.

5.Suhtle lihtsal, mõnusal ja usaldusväärsel toonil.

Kui Y põlvkond saab hea reisikogemuse, siis jagab ta seda kõigiga!!!

Vaata originaalartiklit siit.

 

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse