07.10
2014

BLOGI: Innovatsiooni põlvkond on saabunud

Tänapäeva noored turundajad, disainerid ja insenerid on erinevad oluliselt varasematest põlvkondadest. Nad sisenevad tööjõuturule täiesti uute vaadetega ning suure „näljaga“ innovatsiooni järele. Need noored inimesed soovivad näha innovatsiooni toimumas nende ümber ning olla kõige selle keskel. Nad soovivad radikaalseid uuendusi ja kiirust ning ei talu aeglast iganenud tootearenduse käimalükkamist. Nad tahavad kiiresti ebaõnnestuda, õppida ja jõuda uute ägedate toodetega kiiresti turule. Nad on uskumatult rohkem ettevõtjad kui varasemad põlvkonnad. Nende jaoks on vanaviisi mõtlemine ja töötamine surm… sellesse ei ole jäänud elu.

Miks see nii on? Mis on selle põlvkonnaga juhtunud? Need noored mehed ja naised on üles kasvanud ajastul, kus kiirus ja pidev muutumine on normiks saanud, kus innovatsioon ei ole nüanss, vaid vajadus ja kus maailm on nende kogukond.

Tänased tööandjad peavad mõistma, et uus põlvkond ootab erinevat töökogemust, mis on rohkem avatud, humaanne, läbipaistev ja ühendav kui kunagi varem.

Loe originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse