28.11
2014

TURUNDUSKINOS võeti brändid paljaks!

25. novembril 2014 toimus järjekordne Turunduskino!

Seekord kolisime sügispimeduse ja külma vältimiseks linna parima vaatega kino katuselt Coca-Cola Plaza sooja saali PÖFFi manu, mis alates sellest aastast kuulub maailma TOP 15 filmifestivalide hulka.

Õhtu alguses viisime läbi networkingu workshopi Kuum Tool, mille raames PÖFFi arendusjuht Neeme Kari andis lühidalt ülevaate mittetulundusühingu turunduslikest telgitagustest ja andis osalejate lahenduseks ülesande teema: “Kuidas PÖFFi koostööpartnerid võiks omavahel ristturundada?”. Kaasusele läheneti erinevate vaatenurkade alt - autasu, juhuslikkus, naljakas, uudishimu, võistlusmoment, üllatus jms. Lahendused olid põnevad, naerutavad, mitmekülgsed ja innovaatilised.

Õhtu kulminatsiooniks oli aga esmakordselt Eestis esilinastunud rahvusvaheliselt pärjatud dokumentaalfilm “The Naked Brand – The Future of Marketing”, mis võttis brändid paljaks ja rääkis sellest, kuidas ettevõtted saavad samm sammu haaval päästa maailma. Tänu tehnika kiirele arengule on klientidel pidev ligipääs tõele ja firmade tegevusele, nii mõistavad suured brändid üha enam, et ilus ette maalitud pilt pole enam piisav: on aeg tõesti olla suurepärane. See järeldus tuleneb sellest, et vaid 20% inimesi usuvad tänapäeval reklaami, kuid lausa 90% toodete ning teenuste arvustusi, mis jõuavad miljonite inimesteni. Võta enda bränd alasti ja räägi ära oma lugu ära – see müüb!

Parimad lahendused Kuuma Tooli workshopist:

Autasuga seotud viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • Hunt töötab LOTi lennukites stjuardessina.
  • Alma uus toode "Hundijala jogurt"
  • Tallink teeb PÖFFi ajal kinotoa oma laevadele. 
  • Welcometoestonia.eu lehel loositakse PÖFFi pakett: reis Tallinkiga või LOTiga Eestisse, ööbimine Nordicus, PÖFFi pass, söök Vapianos. Iga sponsor annab midagi omalt poolt.
  • Toyotaga pardale minnes on Tallinki pilet 30% soodsam. 
  • Sponsorite klientide ühisseansid. 

Üllatusega seotud viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • PÖFFi kliendiprogramm - kõikide sponsorite juures ostu sooritades saad koguda PÖFFi minuteid, mille eest saad PÖFFi pileteid soodsamalt või tasuta. 
  • Five seasonsi PÖFFi erikollektsiooni esitlemine PÖFFil.

Haridusega seotud viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • Workshop noortele, kus tutvustatakse filme ja seda, kuidas saab film olla hariv. Sponsorid toetavad ja saavad seal esitleda oma tooteid. 

Võistlusmomendiga seotud viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • Mäng sotsiaalmeedias " Kui palju sponsorite tooteid või teenuseid oled sina kasutanud?"
  • Templikaart - kogudes kokku vähemalt 5 templit partnerite juures saad PÖFFi tasuta pileteid. 
  • PÖFFi partnerite ja meeskonna ühine spordipäev.
  • Järgmine turunduskino - PÖFFi partnerite imago-filmide / reklaamide vaatamine ja pärast hindamine ja parima valimine. 
  • Aarete jaht - pead sponsori lehelt midagi üles otsima, skännima või pilti tegema, siis saab tegija mingi vihje järgmise aardeni. Eesmärk on läbi käija kõik sponsorite kodulehed. 
  • Tee pilt, kus on enim toetajate logisid/ tooteid ja osale loosimises. 
  • PÖFFi pilet annab VIP staatuse partneri juures. 
  • PÖFF soovitab kohvikutes kogud templeid või kleepsukesi ja lõpuks saad auhinna või kuskil tasuta õhtusöögi. 

Naljakad viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • Kõikide koostööpartnerite vahel missi ja meisti võistlus. Rahvas hääletab. 
  • Sketšide videod enne seansse - klipis on erinevate partnerite tooted ja teenused. 
  • Mõni saal nimetada sponsori järgi. Näiteks Toyota saal. 

Uudishimul põhinevad viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • Toyota autokino
  • Filmiteemalised toidud - mis toitusid on tehtud mingites filmides. 
  • Virtuaalne kleindikaart või mobiilirakendus, mille saad alla laadida PÖFFi pileti ostmisel. Sellega saab soodustust. 

Juhusega seotud viisid, kuidas PÖFFi partnerid võiksid omavahel ristturundada.

  • LOT ja Kosmos IMAX teevad maailma kõrgeima kino lennukis. Kutsutud on kõik Nordea kliendid, pakutakse Põhjala õlut, meediakajastus ERR ja Delfi poolt, Avisioni ekraanid jne.

Vaata lisaks ülevaatliku galeriid turundushõngulisest novembriõhtust:

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse