17.11
2014

ARTIKKEL: Kas sinu lennufirma on sotsiaalne?

Lennureisid, mis kunagi olid  glamuursed on tänapäeval muutunud harjumuspäraseks ning oma arengus jäänud ka loorberite puhkama.  Enamus inimestele on ainus eesmärk jõuda probleemideta sihtkohta, kuigi kunagi oli reis ise sama põnev kui sihtkoht.

Lennufirmad peavad mõtlema kuidas tuua lennureisidesse tagasi innovaatilisust ja põnevust. Lennufirmad kohanduvad sotsiaalmeediaga, et Twitteri ja Facebooki kaudu klienditeeninduse kogemust klientideni viia. Firmad pakuvad sotsiaalmeedia kaudu klientidele piletite uuendamist, reserveeringute muutmist ja haldamist.

Lennundussektori numbrid on ahvatlevad. Kliendid, kel on hea teeninduskogemus läbi sotsiaalmeedia nagu näiteks Twitter või Facebook räägivad suurema tõenäosusega sellest ka teistele. Mõned lennufirmad märkavad, et 10-30% nende klientidest tuleb läbi sotsiaalmeedia.

Loe edasi originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse