26.01
2015

2015 tarbijakäitumise uued trendid

Maailma üks mõjuvõimsamaid trendiportaale WGSN on avaldanud trendid, mis mõjutavad tarbijaid 2015 aastal. Neli esimes on "Üllata!", "Uus lähenemine lugude rääkimisele", "Mobiil on esimene ekraan" ja "Mängulised maksmisvõimalused". 

Üllata (eesti keeles vist on parem tõlkida "Jahmata") on trend, mis purustab etteantud käitumismustreid. Selle näiteks on äpp nimega Somebody, mis ei saada sinu sõnumit mitte sellele, kellele see mõeldud oli, vaid kellegile, kes on selle inimese lähedal ja peab talle selle ette kandma. Somebody on eriti mõjus üritustel kasutamiseks.

Uus lähenemine lugude rääkimisele on sügavam, kaasahaaravam ja visuaalsem kui varem. Näiteks uus äpp Maptia annab võimaluse jagada põhjalikke ja sügavaid lugusid maailma erinevatest paikadest.

Mobiil ei ole enam teine ekraan, nagu varem, vaid näiteks USA-s on ületanud mobiilist filmivaatamine televiisori vaatamise. Nii oodatakse järjest suuremat mobiilimaksmise kasvu, aga ka uusi sotsiaalseid lahendusi, mis võimaldaksid milleeniumi generatsioonil näiteks arveid sõpradega jagada. Heaks näiteks on üliedukas Venmo äpp.

Mängulised maksmisvõimalused teevad maksmise etapi nauditavaks ja mänguliseks. Selle hea näide on OnePiece, kes oma poodides võimaldas detsembris maksa nö sotsiaalse rahaga, kus ostja fännide arv erinevates sotsiaalmeedia kanalites liideti ning iga 500 jälgija eest oli võimalik saada 1UDS allahindlust. 

Täpsemalt nende nelja trendi kohta loe WGSN-i raportist.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse